Διδακτική επίσκεψη πραγματοποίησε η Γ΄τάξη του Σχολείου μας στον Βοτανικό κήπο ‘Ζέλιος Γη’ την Πέμπτη 19 Μαΐου .
Οι μαθητές μας είχαν την την ευκαιρία να περιηγηθούν σε έναν επίγειο παράδεισο, να γνωρίσουν αρωματικά φυτά , βότανα ,κοινά και σπάνια είδη της ελληνικής χλωρίδας!
Συγχρόνως παρακολούθησαν ένα εργαστήριο κεραμικής τέχνης και όλοι οι μαθητές μας έβγαλαν τον αγγειοπλάστη που έκρυβαν μέσα τους…










