Μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026 η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-2026 στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ναυπάκτου.

Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου για να γιορτάσουν όλοι μαζί την ολοκλήρωση μιας ακόμη δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς.

Οι μαθητές όλων των τάξεων παρουσίασαν τραγούδια, χορούς και μουσικοκινητικά δρώμενα που ετοίμασαν με ενθουσιασμό και μεράκι, χαρίζοντας στο κοινό όμορφες στιγμές και θερμά χαμόγελα.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή του αποχαιρετισμού των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκληρώνουν το ταξίδι τους στο Δημοτικό Σχολείο και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το επόμενο βήμα της εκπαιδευτικής τους πορείας.

Θερμές ευχαριστίες αξίζουν σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και στην άψογη διεξαγωγή της.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι, γεμάτο ξεκούραση, χαμόγελα και όμορφες εμπειρίες!

📸 Δείτε φωτογραφίες από τη γιορτή λήξης.