Κύριο μέλημα του σχολείου μας είναι η διαμόρφωση κλίματος αγάπης, αλληλοσεβασμού, και αποδοχής της διαφορετικότητας. Στο πλαίσιο αυτό συνυπάρχουμε ,συνεργαζόμαστε ,γινόμαστε μια ομάδα. Έτσι τον Φεβρουάριο στη διάρκεια των μαθημάτων της Φυσικής αγωγής η Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κ. Δήμητρα Λιάβα υλοποίησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Α΄Β΄ ,Γ΄ και Δ τάξεων του σχολείου μας τη δράση ” Του κύκλου τα μαζώματα” ή αλλιώς “Η ώρα του κύκλου”( The Quality Circle Process ) . Η ώρα του κύκλου είναι μια δράση, η οποία μέσα από απλές ερωτήσεις που διατυπώνουν τα μέλη της ομάδας, δένει την τάξη ως ομάδα, δίνει αυτοπεποίθηση στους μαθητές με χαμηλή αυτοπεποίθηση και ο καθένας αισθάνεται πολύτιμο και ισότιμο μέλος αυτής της ομάδας, ενώ παράλληλα όλη η τάξη συνδέεται με ισχυρούς δεσμούς. Τα παιδιά μαθαίνουν πώς να επικοινωνούν μεταξύ τους και πώς να συμπεριφέρονται στο πλαίσιο της ομάδας. Επίσης, αναπτύσσονται θετικές δεξιότητες διαλόγου: μαθαίνουν να απαντούν στις ερωτήσεις αλλά και να ρωτούν, να ακούν τους υπόλοιπους και να περιμένουν τη σειρά τους.





